Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2014 15:41 - Искам да зарадвам приятелката ми, как ?
Автор: svetl Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2591 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Чудите се и се маете. Нямате възможност ( финансова ) в момента, а имате приятелка. Тя е жена все пак и има нужда от подаръци. Бих ви дал моя пример. Миналата година поръчах от една фирма да и носят рози един път в седмицата ( по една или по три рози ). Ще спестите от цигари или алкохол и ще съберете за цветя. Ако не можете да и купите друго в момента, то поне и купете цветя. Тя ще има с какво да се похвали пред приятелки и ще е радостна. 
Ето и някои онлайн магазини за доставка на цветя, включително и евтини, които съм ползвал:
http://www.luxflora.com
http://www.orhideia.bg

Този букет например струва около 25-30 лв. Използвайте момента, когато тя е на работа и тогава фирмата да достави цветята. Един коршум, много зайци :) Така в офиса ще има да я разпитват и да завиждат, ауу какъв мъж си има, цветя праща:)

image







Гласувай:
1


Вълнообразно


1. troia - Идеята е страхотна
28.12.2014 17:15
и ако бях истински кавалер веднага я прилагам!
Все пак не е лесно един мъж да се откаже от пиене и пушене заради едни цветя. Настъпа силният пол по слабото място.:))
цитирай
2. vukovska - клише!
28.12.2014 17:18
Ужас, не може да съществува просто по-голяма заблуда от това, че жените се радват като им подарят цветя! На мен ако някой ми подари такъв кичозен букет, направо ще му го набия в главата и ще възкликна: "Аз цветя не пия, алоо!" Човече, звучиш като свестен мъж, ама вземи се стегни и си намери приятна, разкрепостена мадама, заради която няма да ти се налага да се отказваш от нищо!
цитирай
3. svetl - ъ
28.12.2014 19:43
vukovska написа:
Ужас, не може да съществува просто по-голяма заблуда от това, че жените се радват като им подарят цветя! На мен ако някой ми подари такъв кичозен букет, направо ще му го набия в главата и ще възкликна: "Аз цветя не пия, алоо!" Човече, звучиш като свестен мъж, ама вземи се стегни и си намери приятна, разкрепостена мадама, заради която няма да ти се налага да се отказваш от нищо!


Госпожо, извинете ме, но не всички жени са пиячки, а ако моята възкликне това, определено няма да сме заедно ! Раздавайте го по нежно, или жените забравихте, че сте дами и нежните половинки. Не търсете кусури, кичозно било, онакова било. А приемете с усмивка подарък макар и скромен, но от сърце.
Подарявам често и винаги когато мога цветя на баба ми, майка ми, сестра ми ! И съм щастлив да виждам радостта от малкия жест в очите им !
цитирай
4. svetl - и ако бях истински кавалер веднага я ...
28.12.2014 19:44
troia написа:
и ако бях истински кавалер веднага я прилагам!
Все пак не е лесно един мъж да се откаже от пиене и пушене заради едни цветя. Настъпа силният пол по слабото място.:))

Хайде тогава от един обяд :-) и бюджета за цвете е готов
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svetl
Категория: Други
Прочетен: 4859
Постинги: 2
Коментари: 4
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930